בס"ד

ביחד ננצח

תחזוקת חשמל למבנים ומוסדות

החשמל והזרם מענקים שירות קבוע לוועדי בנינים מוסדות ועסקים. שירות קבוע על כל תקלה מהחלפת נורות למבנה עד החלפת קוי החשמל במוקד בעייתי.

החשמל והזרם עובדים קבוע עם מספר מוסדות בארץ, כאשר הם מתוחזקים חודשי ובכך מתבצע בדיקות בטיחות לפרק זמן שהוקצע למבנה בכדי למנוע סכנת התחשמלות ובכלל בעיות חשמל.

שירות זה הוא הכרחי ומעניק שירות איכותי לצורכי המבנה.

תחזוקת חשמל למשרדים

אנו בחברת החשמל והזרם מספקים שירותי חשמל לתחזוקה ותיקון עבור משרדים ובתי העסק המבקשים לצוות לצידם אנשי מקצוע בזמינות גבוהה ועם יחס חם ואישי.

שירותי התיקון שלנו מגובים באמצעים טכנולוגיים המאפשרים לנו לתקן את התקלות מבלי שהמשרד או העסק ייאלץ להשבית את פעילותו.

נוסף על כך, אנו מספקים שירותי תחזוקה וביקורת תקופתיים ומעניקים שקט תעשייתי ונחת לבעלי העסק.

תחזוקת מבנים

תחזוקת חשמל למבנים הניתנת בעיקר עבור חברות אחזקת מבנים וכן עבור וועדי בניין המבקשים לטפל בכל נושא אל מול מוקד אחד המרכז את אנשי המקצוע הנדרשים בתחום.

אנו שמחים להעניק את שירותינו ולספק הצעות מחיר הוגנות, שירות יסודי ומעמיק וזמינות בכל עת, גם בעתות חירום ומחוץ לשעות הפורמליות.

התייעצו עמנו בכל נושא – השאירו לנו פניה או צרו עמנו קשר טלפוני.

תעודת רישיון ביצוע עבודות חשמל – אהוד שירי חשמלאי מוסמך

רישיון חשמלאי מוסמך - אהוד שירי

מתן מענה גורף לכל תקלות החשמל

אנו בחברת החשמל והזרם שמחים לעמוד לרשות לקוחותינו, ולהבטיח מענה מקיף וכולל על כל תקלות החשמל לסוגיהן.

תיקון קצר חשמלי בבית ובמשרד הינו תקלה שגורה בה אנו מטפלים באופן מקצועי, מהיר ויסודי. התקלה יכולה להשבית לחלוטין את השגרה היומית שבבית וכל שכן את שגרת העבודה. בהזמינכם איש מקצוע אנו כבר בדרך אליכם.

אנו גם מבצעים עבודות תחזוקה שונות כגון התקנת גופי תאורה בבתים ובמשרדים. מטרת העבודה היא להבטיח את התקנת גוף התאורה אל מערכת החשמל, וזאת תוך שמירה על כל כללי הבטיחות הנדרשים כגון בדיקת הארקה וכן על התקנות בחוק הפועלות למען בטיחות הציבור.

המידע עשוי להועיל לאדם נוסף? שתפו אותו :)

דילוג לתוכן