בס"ד

ביחד ננצח

הגדלת חיבור חשמל

הגדלת חיבור חשמל היא הכרחית במקרים מסוימים, בעיקר לאור העובדה שאנחנו מכניסים עוד ועוד מכשירי חשמל לביתנו.

התהליך הוא מורכב ודורש מיומנות, וחשוב להוציא אותו לפועל באופן מקצועי כדי להבטיח שמוצרי החשמל שלכם יקבלו את החשמל שהם צריכים, וכאן נסביר במה כרוך התהליך.

הגדלת חיבור חשמל: מידע כללי

הגדלת אספקת החשמל כרוכה בדרך כלל בהגדלת הקיבולת של מערכת חשמל כדי לענות על דרישות המשתמשים, ולפניכם כמה דברים שכדאי לדעת על התהליך:

  • קביעת הקיבולת הקיימת: לפני הגדלת אספקת החשמל, חשוב לקבוע את הקיבולת הקיימת של מערכת החשמל. זה כרוך בהערכת הקיבולת של קווי החשמל, השנאים וציוד אחר המשמש להפצת חשמל.
  • זיהוי צרכים: לאחר שקובעים את הקיבולת הקיימת, חשוב לזהות את הצרכים של המשתמשים. הדבר כרוך בהערכת הביקוש לחשמל וקביעת כמות הקיבולת הנוספת הנדרשת כדי לעמוד בביקוש.
  • שדרוג ציוד: כדי להגדיל את אספקת החשמל יש צורך פעמים רבות לשדרג את הציוד המשמש לחלוקת חשמל. זה יכול לכלול התקנת שנאים חדשים, שדרוג קווי חשמל או התקנת ציוד חדש בתחנת המשנה.
  • תכנון לעתיד: בהגדלת אספקת החשמל, חשוב לתכנן את העתיד. זה כרוך בציפייה לביקוש עתידי והבטחה שלמערכת החשמל יש את היכולת לענות על הביקוש הזה.
  • הקפדה על בטיחות ואמינות: לבסוף, חשוב לוודא שכל שדרוג או תוספות למערכת החשמל יבוצעו בצורה בטוחה ותוך דגש על אמינות. זה כולל הבטחה שהציוד מותקן ומתוחזק כראוי ושפרוטוקולי הבטיחות מבוצעים בכל עת.

מה עוד חשוב לדעת?

במדינת ישראל יש חיבור סטנדרטי בבתים מסוג חיבור חד פאזי, של 25 אמפר. פירוש הדבר הוא שכמות הזרם המרבית שיכולה להגיע לכל בית אינה יכולה לעלות על 25 אמפר (או 5500 וואט). כפי שנאמר, ככל שעובר הזמן, כך עולה הצורך בחיבור מוגדל לחשמל, ולכן חשוב לבצע הגדלת חיבור חשמל באופן מקצועי. אם לא מבצעים את הפעולה הזו, מערכת החשמל תחווה עומס, מה שעלול להוביל לקפיצות חוזרות ונשנות של החשמל, ולעתים אפילו לשריפה.

כדי למנוע בעיות, יש לבצע הגדלת חשמל באחת מהדרכים הבאות:

מעבר מחיבור חד-פאזי לחיבור תלת פאזי (מה שיוביל לשלושה חיבורים של 25 אמפר כל אחד)
• העלאת האמפר מ-25 ל-40 אמפר מבלי לשנות את סוג החיבור הפאזי

הגדלת חשמל עם חשמלאי מקצועי

כאמור, הגדלת חיבור חשמל היא תהליך סבוך, ולכן חשוב שתתבצע על ידי חשמלאי מוסמך בלבד. יש לבצע תחילה הערכת של הצרכים שלהם בהווה ובעתיד, ולקבוע איזה סוג הגדלת חשמל מתאים לכם. בחברת 'החשמל והזרם' זמין לכם שירות של חשמלאי מוסמך ומקצועי עבור מגוון שירותים בתחום החשמל.

מכלול השירותים שלנו כולל הגדלת חיבורי חשמל, ואתם מוזמנים לפנות אלינו בכל עת שתרצו. אתם מוזמנים לפנות אלינו עבור שירות מהיר באזור פתח תקווה, השרון ואזורים נוספים במרכז, ונשמח לספק לכם ייעוץ ושירות בהתאמה אישית עבור כל צורכי החשמל שלכם.

המידע עשוי להועיל לאדם נוסף? שתפו אותו :)

דילוג לתוכן