בס"ד

ביחד ננצח

הזמנת בודק הארקה

בדיקת הארקה חשמלית היא בדיקה חשובה שיכולה לעזור להבטיח את הבטיחות והאמינות של מערכות החשמל. יש לבצע את הבדיקה אחת לתקופה כדי לבחון אם ההארקה בביתכם, או במבנים אחרים, היא תקינה. כאן נגלה מה צריך לקחת בחשבון עבור הבדיקה הזו, והיכן ניתן לבצע הזמנת בודק הארקה מקצועי ואמין.

הזמנת בודק הארקה: מה חשוב לדעת בנושא?

הנה כמה דברים שכדאי לזכור בעת הזמנת בדיקת הארקה חשמלית:

  • קביעת היקף בדיקת ההארקה: היקף בדיקת ההארקה יכול להשתנות בהתאם לסוג המערכת הנבדקת ולחששות הספציפיים שיש לכם. לדוגמה, ייתכן שתרצו לבדוק את ההארקה של מערכת החשמל הביתית שלכם, או שתרצו לבדוק הארקה של מערכת מסחרית או תעשייתית.
  • מצאו בעל מקצוע מוסמך: כדי להבטיח תוצאות מדויקות ואמינות, חשוב לעבוד עם בעל מקצוע מוסמך בתחום החשמל שיש לו ניסיון בביצוע בדיקות הארקה. חפשו חשמלאי מורשה עם ידע וניסיון בתחום שיוכל לבצע את הבדיקה באופן בטיחותי ואיכותי.
  • קבעו את הבדיקה בזמן נוח: בדיקת ההארקה עשויה לדרוש כיבוי של חלק ממערכת החשמל או כולה, ולכן חשוב לתזמן את הבדיקה בזמן שבו תהיה לה השפעה מינימלית על הפעילות שלכם. הקפידו לתקשר עם איש המקצוע איתו אתם עובדים כדי לקבוע את הזמן הטוב ביותר לבדיקה.
  • הכנת המערכת לבדיקה: לפני שניתן לבצע את בדיקת ההארקה, יהיה צורך להכין את מערכת החשמל. זה עשוי לכלול כיבוי מתח לחלקים מסוימים של המערכת, הסרת כיסויים מלוחות חשמל ומתן גישה לנקודות הארקה.
  • סקירת התוצאות: לאחר סיום בדיקת הארקה, איש המקצוע שאיתו אתם עובדים צריך לספק לך דוח מפורט של התוצאות. עיינו בדוח בקפידה כדי להבין את המצב הנוכחי של מערכת ההארקה החשמלית שלכם וכל הצעדים המומלצים לשיפור.
  • הזמנת בדיקת הארקה מקצועית

החוק במדינת ישראל דורש שבכל בית תהיה הארקה, ולכן בדיקת תקינות של מערכת ההארקה בביתכם היא חיונית. הארקה מונעת התחשמלות, ומורכבת משלושה כבלים שעוברים לאורך כל נקודות החשמל בבית. אם יש בעיות במערכת הזו, חשמל עלול לזלוג מתוך מכשירים חשמליים, ובכך לחשמל את מי שנוגע בהם, או לגרום לבעיות אחרות. לכן, הזמנת בודק הארקה היא חיונית, וכאן בחברת החשמל והזרם תוכלו ליהנות משירות מקצועי בתחום.

החשמל והזרם: בדיקות חשמל מקצועיות לפרטיים ועסקים

בדיקות הארקה הן חשובות אחרי שיפוצים, לפני רכישת נכס, כאשר יש חשד לזליגת חשמל, ואחת לחמש שנים (במיוחד בדירות ישנות). הבדיקה צריכה להתבצע על ידי חשמלאי מוסמך בלבד, תוך עמידה בכל תקני הבטיחות הנדרשים.

בחברת החשמל והזרם זמין לכם שירות מקצועי של חשמלאי מוסמך, ולבצע הזמנת בודק הארקה בכל עת. אנו מספקים שירות באזור פתח תקווה, השרון והמרכז, בזמינות גבוהה ובאופן המקצועי ביותר. אתם מוזמנים לפנות אלינו בכל עת, ונשמח לספק לכם בדיקה איכותית המותאמת לצרכים שלכם.

המידע עשוי להועיל לאדם נוסף? שתפו אותו :)

דילוג לתוכן