בס"ד

ביחד ננצח

למי פונים כשיש תקלת חשמל?

כאשר מתרחשת תקלה חשמלית בבית, או בכל מבנה אחר, מומלץ להימנע מטיפול בבעיה באופן עצמאי. ישנן תקלות שדורשות טיפול מקצועי בלבד על ידי חשמלאי מוסמך, וכאן נגלה מה התקלות האלו. גלו למי פונים כשיש תקלות חשמל, ומה עליכם לעשות כדי לתקן את הבעיה לצמיתות.

תקלות חשמל נפוצות בבתים ומבני מגורים/משרדים

יש מספר לא קטן של תקלות שעלולות להתרחש במבנים שונים. בעוד שיש תקלות פשוטות, כמו "קפיצת" חשמל, שאפשר לתקן באופן עצמאי, יש בעיות נפוצות אחרות שדורשות טיפול של חשמלאי מוסמך:

עומס יתר: מתרחש כאשר יותר מדי מכשירים חשמליים מחוברים למעגל בודד, מה שגורם לו להעמיס ולהפעיל את המפסק.
• נחשולי מתח חשמלי: נחשולי מתח מתרחשים כאשר המתח במערכת החשמל עולה מעל לרמה הרגילה, דבר שעלול לגרום נזק למכשירי חשמל ואלקטרוניקה.
בעיות חיווט: חיווט ישן או פגום עלול לגרום לבעיות חשמל כמו קצרים, ניצוצות ואפילו שריפות.
• בעיות הארקה: הארקה חשובה כדי להגן מפני התחשמלות, כך שאם מערכת החשמל בביתך אינה מוארקת כהלכה, היא עלולה להוות סכנה בטיחותית.
שקעים ומתגים פגומים: שקעים ומתגים פגומים יכולים להוות סכנה בטיחותית ויכולים גם לגרום לבעיות חשמל.
"זעזועים" חשמליים: מכות חשמל עלולות להתרחש אם מישהו נוגע במכשיר חשמלי או מעגל שלא הותקן או מתוחזקים בצורה לא נכונה.
ניתוק מפסקי זרם: מפסקי זרם עלולים להפסיק לעבוד כאשר הם מזהים בעיה חשמלית, כך שאם המפסקים שלכם ניתקים לעתים קרובות, זה יכול להצביע על בעיה חשמלית בסיסית שיש לתקן.

מה לעשות כאשר יש בעיות חשמל?

אם אתם מבחינים בבעיה בחשמל, בייחוד אם מדובר בבעיה שחוזרת על עצמה – חשוב לקרוא לחשמלאי מוסמך. אין לתקן תקלות חשמליות לבד בשום פנים ואופן, אלא להשאיר את הפתרון למקצוענים בתחום. הזנחה של בעיות חשמל עלולה לגרום להחמרה של המצב, ואפילו לדליקות, כך שאסור להתעלם מבעיות חשמל שאתם חווים.

לכן, אם אתם תוהים למי פונים כשיש תקלת חשמל, התשובה היא אחת: פונים לחשמלאי מקצועי ובעל הסמכה ורישיון לעסוק בתחום.

חווים בעיות חשמל? פנו לחברת החשמל והזרם

בין שאתם חווים בעיות חשמל בבית פרטי, מבנה מגורים, בית עסק או מוסד כלשהו, חברת החשמל והזרם כאן עבורכם. החברה שלנו מספקת שירות בפתח תקווה ואזור השרון, עם שירות שזמין לכם 24 שעות ביממה.
חברתנו מספקת מגוון שירותים בתחום החשמל, כולל תיקון לוחות חשמל, בדיקת הארקה לבית, התקנת מכשירים חשמליים, חידוש ושיפוץ תשתיות חשמל, ועוד.

חשוב לנו להבטיח שלקוחותינו יהיו מרוצים, ואנו מספקים שירות יסודי עבור המטרה הזו. הצוות של החשמל והזרם מורכב מחשמלאים מוסמכים ובעלי ניסיון עתיר בתחום, ואנחנו זמינים לטיפול בכל תקלה. פנו אלינו בכל שעות היום והלילה, ונשמח לספק לכם שירות מותאם אישית עבור כל צורכי החשמל שלכם.

המידע עשוי להועיל לאדם נוסף? שתפו אותו :)

דילוג לתוכן