בס"ד

ביחד ננצח

שירותי ייעוץ חשמל

בכל מיזם בניה, שיפוץ ופתוח יש ליעוץ החשמל תפקיד משמעותי ורב אחריות בהבטחת תכנון, התקנה ותחזוקה תקינה של מערכות החשמל. ייעוץ חשמל הוא שירות מקצועי ומשמעותי לשם תכנון תשתיות החשמל, יישום ותחזוקת מערכת החשמל.

מדובר באנשי מקצוע שמומחיותם והסמכתם בתחום החשמל וביכולתם להבטיח, שלמרות מורכבותם הרבה של מיזמי הבניה השונים, בכל הקשור לחשמל הם יעמדו בתקנים המחמירים ביותר לשם בטיחותכם.

שירותי ייעוץ חשמל

תפקידי היועץ

יועץ החשמל עובד תוך שיתוף פעולה עם לקוחותיו, עם המהנדסים או האדריכלים על מנת שיוכלו לתכנן את מערכות החשמל בפרויקטים השונים בצורה הנכונה והיעילה ביותר. יועצי החשמל גם יודעים לספק ללקוחותיהם פתרונות לחיסכון וייעול מערכת החשמל. שירותי ייעוץ חשמל מסייעים בתכנון, והטמעת מערכות חשמל בדירות ובבתים פרטיים.

הוא מכין את מערכת החשמל גם לקראת בדיקת חברת החשמל טרם חיבור הדירה לזרם החשמל. בקיצור, במסגרת תפקידיו העיקריים: ביקורים באתר להערכת דרישות חשמל, שיתוף פעולה עם אנשי מקצוע אחרים המעורבים במיזם, פיתוח תכניות חשמל, הבטחת עמידה בתקנים השונים, פיקוח ובדיקה של מערכות חשמל.

הכישורים הנדרשים ליועץ חשמל

יועץ חשמל חייב להיות בעל רישיון ממשרד הכלכלה, ולהיות רשום בפנקס המהנדסים, ההנדסאים או הטכנאים. הסמכתו של חשמלאי בודק תינתן על ידי משרד הכלכלה רק בתום הכשרה לחשמלאים הנדסאים ומהנדסים עם ניסיון של למעלה מ-5 שנים בתחום.

אמנם תואר בהנדסת חשמל מספק את הבסיס הטכני אך יועצי חשמל חייבים להיות בעלי ידע רב בכל הקשור לתקנות ותקני חשמל כדי להבטיח תאימות ובטיחות.

יתרונות שירותי יעוץ חשמל

מומחיות

יועצי חשמל הם בעלי ידע רב, הם בקיאים ובתקנות וחוקי החשמל, ומבטיחים שהעבודה תבוצע בהתאם לדרישות החוק.

בזכות אותה מומחיות ביכולתם לספק תובנות חשובות בעת תכנון המערכת החשמלית כך שתענה בדיוק מוחלט לצרכים והדרישות של כל לקוח.

מניעת טעויות

מיומנותו של יועץ החשמל תמנע מראש טעויות שעלולות לגרום לתקלות, עיכובים ולעתים אפילו לצורך בתיקונים ועבודה חוזרת.

בעצם זו גם דרככם להוזיל עלויות.

אופן בחירת שירותי ייעוץ החשמל

לפני שתבחרו את יועץ החשמל כדאי לכם לבדוק את הגורמים הבאים:-

  • הסמכה מקצועית מוכחת – חשוב ביותר לוודא שליועץ יש את כל התעודות המוכיחות שהוא בעל מקצוע מוסמך ובעל הידע הנדרש לביצוע עבודות החשמל הנדרשות.
  • ניסיון – חפשו איש מקצוע עם מוניטין מוכח בשירותי ייעוץ חשמל. חפשו ביקורות, נסו לקבל חוות דעת מלקוחות קודמים וכו'.

סיכום

לייעוץ חשמל ישנה חשיבות רבה מסיבות רבות. הוא מסייע להבטיח שמערכות החשמל מתוכננות ומותקנות בצורה נכונה.

ביכולתם של יועצי חשמל לספק פתרונות המסייעים ללקוחות לחסוך כסף. על ידי עבודה עם יועץ חשמל מנוסה ניתן להיות בטוחים שמערכות החשמל עונות על הצרכים והדרישות, תוך עמידה בכל הקודים והתקנות הרלוונטיים.

המידע עשוי להועיל לאדם נוסף? שתפו אותו :)

דילוג לתוכן